Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

Gyakran ismételt kérdések

GYIK

A termékek csak a weboldalon látható színben kaphatók? 

IGEN

Hol tudom a termékeket megvásárolni? 

Termékeinket a PLASTICBOX HUNGARY KFT. webáruházában tudod megvásárolni. 

Hogyan jelenthetek hibákat vagy problémákat az oldalon?

Ha a plasticbox.hu weboldal böngészése során észlelt hibákat szeretnéd jelezni, írj nekünk az info@plasticbox.hu e-mail címre, vagy telefonálj (+36 70 398 9536), és kérd ügyfélszolgálatunk egyik munkatársának beavatkozását. Köszönjük

Hogyan léphetek kapcsolatba Veled további információért?

Ha problémád van a rendeléssel vagy a vásárolt termékkel kapcsolatban, javasoljuk, hogy írj nekünk az info@plasticbox.hu e-mail címre, vagy vedd fel velünk a kapcsolatot a Kapcsolat mezőben megadott telefonszámon. Köszönjük

Regisztrálnom kell a rendeléshez?

Nem, a megrendeléshez nem fontos hogy regisztrálj a plasticbox.hu weboldalon. Ha bármilyen kérdésed van, ne habozz kapcsolatba lépni velünk. Köszönjük

Vásárolhatok telefonon vagy e-mailben?

E-mailben vagy telefonon vásárolni nem lehet, a rendeléseket mindig a plasticbox.hu platformon keresztül kell leadni. Ha kétségeid vannak, ne habozz kapcsolatba lépni velünk. Köszönjük

Mennyi a szállítási idő?

A plasticbox.hu két futárszolgálattal dolgozik. A kiszállítás átlagosan 24/72 órán belül megtörténik.

Van lehetőségem cégként rendelést leadni?

Mi sem egyszerűbb! A szállítási és számlázási adatok megadásakor pipáld be a Cégként vásárolok lehetőséget, és add meg a szükséges adatokat.

Tudok átvételi pontra rendelni?

Igen. Partner PostaPontra (közel 350 átvételi helyszín) ill. Posán is átvehető (több mint 2200 postánál).

Fizetési módok:

plasticbox.hu-n lehetőség van online bankkártyásutánvétes (bankkártyás vagy készpénzes) és "előre utalás" fizetésre is.

Utánvétes fizetésnél felmerül plusz költség?

Amennyiben a fizetési módok közül az utánvétes lehetőséget választod, 590,- Ft plusz költséget számítunk fel.

Hogyan tudom beváltani onlinePénztárca kuponom?

Szert tettél egy kuponra? Nagyszerű! Fizess onlinePénztárcádból! A kupon beváltására a pénztárban van lehetőség, Kuponkód megadása mezőben -majd kattints a Beváltom gombra.

Elállás esetén szükséges az eredeti csomagolás? 

Elállás esetén lehetőség szerint az eredeti csomagolásban szükséges visszajuttatni a terméket. Amennyiben erre nincs lehetőséged, győződj meg arról, hogy az alapvető szállítási feltételeknek eleget téve juttatod vissza a terméket úgy, hogy az ne sérüljön.

Hogyan kapom vissza a pénzem? 

Előre kifizetett rendelések esetén a termék értéke a vásárláskor használt bankszámlaszámra kerül visszatérítésre. Amennyiben az Utánvét készpénzzel vagy bankkártyával illetve online bankkártyával fizetési lehetőséget választottad, visszaküldés esetén szükség lesz banki adataid megadására, melyet a termékvisszaküldés folyamata során fogunk tőled kérni e-mailben.

Kell fizetnem a visszaküldésért? Előfordulhat, hogy egy terméket visszaküldeni csak saját költségen van lehetőséged.

Mennyi időm van visszaküldeni a terméket? Az érvényben lévő jogszabályoknak megfelelően a csomag átvételétől számított 14 napon belül van lehetőséged visszaküldeni a terméket.

Van személyes átvételi lehetőség az üzletben? Nincs helyszíni értékesítés. 

Plusz információra van szükségem a termékről. Mit tehetek? Írja meg nekünk e-mailben kérdéseit a termékekről és rövid időn belül válaszolunk Önnek!

Nagyobb mennyiséget vásárolnék egy termékből, kaphatok rá kedvezményt? Igen, kérje egyedi ajánlatunkat!

A termékeknél feltüntetett árak tartalmazzák az Áfa-t? Igen, a feltüntetett árak bruttó árak, magukban foglalják a 27%-os Áfa-t.

 

 

Az oldal tetejére