GYIK
A termékek csak a weboldalon látható színben kaphatók?
IGEN
Hol tudom a termékeket megvásárolni?
Termékeinket a PLASTICBOX HUNGARY KFT. webáruházában tudod megvásárolni.
Hogyan jelenthetek hibákat vagy problémákat az oldalon?
Ha a plasticbox.hu weboldal böngészése során észlelt hibákat szeretnéd jelezni, írj nekünk az info@plasticbox.hu e-mail címre, vagy telefonálj (+36 70 398 9536), és kérd ügyfélszolgálatunk egyik munkatársának beavatkozását. Köszönjük
Hogyan léphetek kapcsolatba Veled további információért?
Ha problémád van a rendeléssel vagy a vásárolt termékkel kapcsolatban, javasoljuk, hogy írj nekünk az info@plasticbox.hu e-mail címre, vagy vedd fel velünk a kapcsolatot a Kapcsolat mezőben megadott telefonszámon. Köszönjük
Regisztrálnom kell a rendeléshez?
Nem, a megrendeléshez nem fontos hogy regisztrálj a plasticbox.hu weboldalon. Ha bármilyen kérdésed van, ne habozz kapcsolatba lépni velünk. Köszönjük
Vásárolhatok telefonon vagy e-mailben?
E-mailben vagy telefonon vásárolni nem lehet, a rendeléseket mindig a plasticbox.hu platformon keresztül kell leadni. Ha kétségeid vannak, ne habozz kapcsolatba lépni velünk. Köszönjük
Mennyi a szállítási idő?
A plasticbox.hu két futárszolgálattal dolgozik. A kiszállítás átlagosan 24/72 órán belül megtörténik.
Van lehetőségem cégként rendelést leadni?
Mi sem egyszerűbb! A szállítási és számlázási adatok megadásakor pipáld be a Cégként vásárolok lehetőséget, és add meg a szükséges adatokat.
Tudok átvételi pontra rendelni?
Igen. Partner PostaPontra (közel 350 átvételi helyszín) ill. Posán is átvehető (több mint 2200 postánál).
Fizetési módok:
A plasticbox.hu-n lehetőség van online bankkártyás, utánvétes (bankkártyás vagy készpénzes) és "előre utalás" fizetésre is.
Utánvétes fizetésnél felmerül plusz költség?
Amennyiben a fizetési módok közül az utánvétes lehetőséget választod, 590,- Ft plusz költséget számítunk fel.
Hogyan tudom beváltani onlinePénztárca kuponom?
Szert tettél egy kuponra? Nagyszerű! Fizess onlinePénztárcádból! A kupon beváltására a pénztárban van lehetőség, Kuponkód megadása mezőben -majd kattints a Beváltom gombra.
Elállás esetén szükséges az eredeti csomagolás?
Elállás esetén lehetőség szerint az eredeti csomagolásban szükséges visszajuttatni a terméket. Amennyiben erre nincs lehetőséged, győződj meg arról, hogy az alapvető szállítási feltételeknek eleget téve juttatod vissza a terméket úgy, hogy az ne sérüljön.
Hogyan kapom vissza a pénzem?
Előre kifizetett rendelések esetén a termék értéke a vásárláskor használt bankszámlaszámra kerül visszatérítésre. Amennyiben az Utánvét készpénzzel vagy bankkártyával illetve online bankkártyával fizetési lehetőséget választottad, visszaküldés esetén szükség lesz banki adataid megadására, melyet a termékvisszaküldés folyamata során fogunk tőled kérni e-mailben.
Kell fizetnem a visszaküldésért? Előfordulhat, hogy egy terméket visszaküldeni csak saját költségen van lehetőséged.
Mennyi időm van visszaküldeni a terméket? Az érvényben lévő jogszabályoknak megfelelően a csomag átvételétől számított 14 napon belül van lehetőséged visszaküldeni a terméket.
Van személyes átvételi lehetőség az üzletben? Nincs helyszíni értékesítés.
Plusz információra van szükségem a termékről. Mit tehetek? Írja meg nekünk e-mailben kérdéseit a termékekről és rövid időn belül válaszolunk Önnek!
Nagyobb mennyiséget vásárolnék egy termékből, kaphatok rá kedvezményt? Igen, kérje egyedi ajánlatunkat!
A termékeknél feltüntetett árak tartalmazzák az Áfa-t? Igen, a feltüntetett árak bruttó árak, magukban foglalják a 27%-os Áfa-t.