Probléma megoldás:
Bármilyen problémát megoldunk a megrendelésével kapcsolatban. Gyorsan és pontosan.
A tájékoztatás a fogyasztó előzetes hozzájárulása esetén, elektronikus úton vagy a fogyasztó általi átvétel igazolására alkalmas más módon történik.
Reklamáció
Valami nincs rendben az áruval? Ha tévedésből mást rendelt, mint amit szeretett volna, és ezt utólag veszi észre, nagyon sajnáljuk, és mindenképpen megpróbáljuk megoldani ezt a helyzetet az Ön együttműködésével. Kérjük, jelezze ügyfélszolgálatunkon az info@plasticbox.hu e-mail címen, vagy a +36 70 398 9536 telefonszámon, és mi megpróbálunk a lehető legrövidebb időn belül kapcsolatba lépni Önnel. Köszönjük! (lásd még: ÁSZF)
Szerződéstől való elállás
Nem olyan a termék, mint amilyet szeretett volna? Nagyon sajnáljuk, hogy nem felelt meg Önnek. Kérjük, jelezze ügyfélszolgálatunkon az info@plasticbox.hu e-mail címen, vagy a +36 70 398 9536 telefonszámon, tájékoztatni fogjuk a teendőkről. Köszönjük! (lásd még: ÁSZF)
Megrendelés hiányosan érkezett
Valami kimaradt a megrendelésből? Azonnal intézkedünk! Kérjük, jelezze ügyfélszolgálatunkon az info@plasticbox.hu e-mail címen, vagy a +36 70 398 9536 telefonszámon, és megtudjuk, hol történt a hiba. A hiányzó darabokat a saját költségünkre azonnal elküldjük Önnek. (lásd még: ÁSZF)
Sérült áru érkezett
Sérülten érkezett valami? Sajnos ez is megtörténik. Ne aggódjon, mindent gyorsan megoldunk. Kérjük, jelezze ügyfélszolgálatunkon az info@plasticbox.hu e-mail címen, vagy a +36 70 398 9536 telefonszámon és mi azonnal kapcsolatba lépünk Önnel, helyrehozzuk a dolgot. (lásd még: ÁSZF)