Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

Reklamáció

Probléma megoldás:

Bármilyen problémát megoldunk a megrendelésével kapcsolatban. Gyorsan és pontosan.

A tájékoztatás a fogyasztó előzetes hozzájárulása esetén, elektronikus úton vagy a fogyasztó általi átvétel igazolására alkalmas más módon történik.

Reklamáció

Valami nincs rendben az áruval? Ha tévedésből mást rendelt, mint amit szeretett volna, és ezt utólag veszi észre, nagyon sajnáljuk, és mindenképpen megpróbáljuk megoldani ezt a helyzetet az Ön együttműködésével. Kérjük, jelezze ügyfélszolgálatunkon az  info@plasticbox.hu e-mail címen, vagy a +36 70 398 9536 telefonszámon, és mi megpróbálunk a lehető legrövidebb időn belül kapcsolatba lépni Önnel. Köszönjük! (lásd még: ÁSZF)

Szerződéstől való elállás

Nem olyan a termék, mint amilyet szeretett volna? Nagyon sajnáljuk, hogy nem felelt meg Önnek. Kérjük, jelezze ügyfélszolgálatunkon az  info@plasticbox.hu e-mail címen, vagy a +36 70 398 9536 telefonszámon, tájékoztatni fogjuk a teendőkről. Köszönjük! (lásd még: ÁSZF)

Megrendelés hiányosan érkezett

Valami kimaradt a megrendelésből? Azonnal intézkedünk! Kérjük, jelezze ügyfélszolgálatunkon az  info@plasticbox.hu e-mail címen, vagy a +36 70 398 9536 telefonszámon, és megtudjuk, hol történt a hiba. A hiányzó darabokat a saját költségünkre azonnal elküldjük Önnek. (lásd még: ÁSZF)

Sérült áru érkezett

Sérülten érkezett valami? Sajnos ez is megtörténik. Ne aggódjon, mindent gyorsan megoldunk. Kérjük, jelezze ügyfélszolgálatunkon az  info@plasticbox.hu e-mail címen, vagy a +36 70 398 9536 telefonszámon és mi azonnal kapcsolatba lépünk Önnel, helyrehozzuk a dolgot. (lásd még: ÁSZF)

 

Az oldal tetejére